Zasady wysyłki

1. Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub firmy kurierskiej UPS Polska Sp. z.o.o.

2. Towar jest wysyłany do Klienta niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia lub momentu wpłynięcia należności za zamówiony towar na nasze konto bankowe (w przypadku przedpłaty) i jest dostarczany według wskazań klienta. Przesyłki nie są realizowane w soboty i niedziele.

3. Przesyłki wysyłamy za pobraniem pocztowym lub bez w zależności od wybranej formy płatności. Klient płaci należną kwotę za zamówiony towar powiększoną o koszt wysyłki.

4. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni do Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania.

5. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności spedytora lub listonosza (na poczcie) spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.

6. Jeżeli klient zamówił kilka pozycji, spośród których w magazynie księgarni brak jakiejkolwiek z pozycji pracownicy działu sprzedaży skontaktują się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w sprawie dalszych ustaleń.

Koszty wysyłki dla przesyłek dostarczanych na terenie Polski

Rodzaj dostawcyRodzaj płatnościCzas dostawyKoszt dostawy dla przesyłek o masie do 30kg
Odbiór własny gotówka/karta/przedpłata   0 zł
Poczta Polska przelew/karta 2-3 dni robocze 9.50 zł
  pobranie 2-3 dni robocze 12.00 zł
Przesyłka kurierska Kurier UPS przelew/karta 1 dzień roboczy 23.00 zł
  pobranie 1 dzień roboczy 25.00 zł


Koszty wysyłki przesyłek zagranicznych uzależnione są od kraju docelowego i naliczene są zgodnie z obowiązującą taryfą Poczty Polskiej. Taryfa opłat pocztowych dostępna jest pod poniższym adresem:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna, Pl. Katedralny 19, 50 - 329 Wrocław lub e-mailem na adres: ksiegarnia@archidiecezja.wroc.pl oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu. Zwracany towar nie może być uszkodzony a rzeczy oryginalnie zapakowane przez producenta (jak płyty, kasety, albumy itp.) muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz informację o sposobie przekazania pieniędzy za zwrócony towar. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa klient. Możliwy jest osobisty zwrot towaru w siedzibie sklepu. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwróconego towaru. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.